Lite lördagsgodis

Hejhej! Just nu sitter jag på resturangen Rampan och har precis pluggat lite. Sitter och mummsar på mitt lördagsgodis som vi åkte med moppen och handlade idag. Asså det finns såå mycket roligt godis, kakor, drickor m.m. Jag hade kunnat köpa det dubbla, minst, men jag fick lov att hålla tillbaka lite. Haha! Måste köpa med mig lite hem sen!
Idag låg vi vid Kim's beach hela dagen, åt lunch, badade och solade och nu på kvällen har vi bara ätit middag hemma och tagit det lugnt!
Igår var vi bara hemma, låg och solade största delen av dagen ocg badade en hel del. På kvällen gick vi och åt på en resturang. Till efterrätt tog vi bananpannkaka. Det är supergott verkligen!
Imorgon tror jag att jag ska gå till spaet som ligger nära här och ta antingen en massage eller en behandling, annars ska vi nog bara bada och sola, som alla andra dagar typ!
Men nu ska jag snart gå tillbaka till huset och sova. Men innan det måste jag bara säga en sak... Nu när jag satt här och pluggade såramlade det plötsligt ner något från taket ner på bordet jätte nära mig. Jag röck till och trodde det var nåt skräp eller så men det var en liten geckoödla! Stackarn, det måste gjort ont! Den låg helt stilla en stund och sen kröp den iväg!
Menmen, vi hörs en annan dag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh saknar dig så mycket!! Men det låter som att du har det helt underbart :D stackars ödlan btw :( pusssss

2012-12-01 @ 17:00:19
Postat av: Anonym

Åh saknar dig så mycket!! Men det låter som att du har det helt underbart :D stackars ödlan btw :( pusssss

2012-12-01 @ 17:00:20
Postat av: Anonym

Och det var Julia som skrev :D

2012-12-01 @ 17:00:50
Postat av: Anonym

Och det var Julia som skrev :D

2012-12-01 @ 17:01:01
Postat av: Bianca

Berätta vad du önskar dig i julklapp!!:)

2012-12-02 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0