Friday

Två bilder på hur jag ser ut idag, beiga jeans & ljusblå blus från OddMolly
 
Hejsan! Just nu ligger jag mitt på sängen i mitt rum och tänkte snart slå på tv:n för att se om det finns nåt intressant att se. Jag har för ett tag sedan ätit kyckling och potatisklyftor och sallad till middag och tänkte även ta lite glass nu!
Idag var det estet hela dagen och efter åkte jag hem till Verisen. Vi satt typ bara i hennes rum och pratade i några timmar och tog en promenad med Alfons och sen åkte jag hem!
Asså det är såå skönt, vi har inte så mycket läxor nu och det känns typ helt skummt att inte behöva plugga! Haha, men vi hörs imorgon eller ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0