Lazy sunday

Min frukost idag, leverpastejsmacka, youghirt med frön, bär och flingor, varm choklad och juice!♥
Jag provade mammas mascara för ett par dagar sen och det var verkligen super bra så idag kom mamma hem med en till mig! Tack så mycket!
Älskar dig min lilla underbara syster!
 
Idag har jag haft en riktig slappardag. Himla skönt faktiskt! Jag har städat mitt rum, tagit det lugnt, fotat, tittat på tv osv. Men nu ska jag sova. Igår sa jag och Vera att vi skulle sluta till våra tränare och det var med blandade känslor som vi lämnade hallen. Men nu känns det i alla fall som att vi tagit rätt beslut och jag är så taggad på det här nu! Men vi hörs imorgon, sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0