MIn dag

Åh, så himla gosig Vera! När vi gick där i forum, hade shoppat en del, trötta i benen, hungriga och allt såg vi att de hade extrapris på Marabou så vi köpte en stooor chokladkaka!
Det här hade jag med till skolan idag, vi har ju ett nytt superhärligt klassrum nu som är superhögt i tak med fönster ända upp och även ett litet kök så man kan ställa lite saker i kylen. Så nu är jag redo för många långa skoldagar!
Det här blev dagens middag, var superlänge sen jag åt McDonald's! Milkshake, hamburgare och pommes.
Nu ska jag i alla fall sova, så jag är pigg i morgon! Har gjort flätor så jag har lockigt hår imorgon. Hoppas ni haft en bra dag, sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0