Myspys

 
Hej på er! Just nu sitter jag i min säng och äter apelsin och fryser. Det är super kallt i mitt rum så jag sitter sär med koftor och filtar och allt! Ganska mysigt ändå! Jag tänkte gå och lägga mig nu eftersom jag är väldigt trött och ändå inte har något bättre för mig. Haha! Idag efter skolan stannade jag, Allis och Vera ett tag. Vi hade med oss pizza, kakor och saft och så pluggade vi, mysigt! Sen efter det åkte hela familjen och åt middag på McDonals's. Det var gott det!
 
Under min helg som jag inte berättat om har jag fikat med Verisen, varit på öppethus på Nacka gymnasium, fikat med Julia, Vera och Maria, köpt några saker, varit barnvakt åt Alice och Hugo med Allis som även sov över hos mig, åkt pulka med Hugo och bara varit hemma, bastat och så. Härligt!
 
Sov så gott, puss!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0