Knitwear

Tröjan som jag köpte idag på Zara.
 
Hej på er! Just nu sitter jag i mitt rum och om en stund ska mamma, jag och Amer se en film och bara mysa med godis och så.
Idag på förmiddagen var jag hos mina gudföräldrar och deras barn och fikade. Jag fick en julklapp som var en smartbox. Det är en jättesmart grej! Man kan välja mellan över 80 olika aktiviteter, t.ex spa och behandlingar, en fin middag på resturang, chokladpralinkurs, lakritsprovning, teater, konserter, rundturer i Stockholm, gocart och mycket mycket mer. Nu ska jag bara välja en av dem, vilket kan bli lite svårt!
Sen på eftermiddagen åkte jag till Forum, där gick jag runt och kollade i ett par timmar innan mamma hämtade mig. Jag fyndade bland annat en stickad tröja på Zara. Upptäckte nämligen att jag hade över 400 kr på ett presentkort där. Men ha en trevlig kväll, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0