Hallonrött

Dagens outfit bestod av svarta jeans från BikBok, hallonrött linna från Rosemunde och kofta från OddMolly♥
 
Hejhej! Nu ska jag snart gå och lägga mig efter att ha pluggat matte typ konstant sedan vi slutade idag... Först stannade jag, Vera, Nellie och Hedda kvar i skolan och fikade och pluggade matte i några timmar och sen när jag kom hem åt jag sushi och sen fortsatte jag. Haha, är helt slut i hjärnan, skulle läsa några siffror på datorn och då tänkte jag för mig själv 6 upphöjt till 50 istället för 650. Hahaha!!
Btw så är det bara 12 dagar tills vi åker till Thailand i 2 och en halv vecka nu, längtar så gaalet mycket!!
Sov gott allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0