Kim's beach

Två bilder från igår på stranden.
 
Godmorgon! Just nu sitter jag på altanen och pluggar under parasollet. Nu har vi fått internet i huset här så nu kan jag blogga och plugga utan att behöva gå till den där resturangen hela tiden!

Tänkte berätta lite om de två senaste dagarna.
I förrgår gich vi upp ganska sent eftersom vi fortfarande inte kommit riktigt in i dyg
net här. Då åt vi frukost, badade lite och sen åkte vi in till Ban Phe. Där gick vi i lite affärer, jag köpte två sarronger och så åt vi lunch. Jag åt sring rolls!
På kvällen var det buffé på en resturang i närheten och efter det gick man ner till vattnet och släppte ut som små båtar av blommor med ljus och rökelse. Det är någon Thailändsk tradition då man ska skicka iväg alla sine bekymmer på den här lilla båten ut i havet!
 
Igår så gick vi upp lite tidigare och efter lite frukost och ett morgondopp i poolen tog vi moppen hela familjen till en strand i närheten. Det var jätte fint där men solbäddar och resturanger m.m. Jag låg och solade typ hela dagen och så tog jag en thaimassage. Super härligt! och så åt vi lunch. När vi kom hem duchade jag och så och sen beställde vi hem mat och bananpannkakor. Mumms!
 
Idag vet jag inte vad vi ska göra. Vi får se, troligtvis ska vi bara vara här i huset och kanska ta en sväng med moppen och handla.
 
Men vi hörs någon gång, kommer inte blogga så ofta här eftersom jag inte vill sitta inne vid datorn hela tiden! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0