Semlor i massor

♥♥♥♥♥♥
En del av min frukost idag!
Idag i skolan, tyckte mina naglar matchade min smoothie lite måste jag säga, haha!
Jag och Allis igår när vi bakada.
 
Hejsan på er! Just nu sitter jag i mitt rum och över på mitt engelskatal jag ska hålla imorgon och men snart ska jag sova. Idag efter skolan pluggade jag med Allis vilket var väldans mysigt. Sedan var det piano.
Igår var det ju fettisdagen, då bakade jag och Allis semlor med Embla, Elliot och Estelle och sedan fikade vi. Har lite härliga bilder som jag ska ladda upp någon dag! På kvällen kom även pappa över och så pratade vi om mitt gymnasieval. Nu har jag äntligen bestämt mig och skickat in ansökan, det känns så skönt!! Men sov så gott allihopa! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0