Flowers


Hej på er! Just nu sitter jag i min säng och tänkte sova. Idag har jag pluggat lite med några efter skolan och sen åkte jag hem och lagade middag, tittade också lite på Sveriges roligaste klipp, fast dom var inte så jätte roliga... Haha. Fick även värsta längtan efter sommaren. Efter värme, picknickar, dagar på sjön, fina klänningar, blommor, bruna ben, Gotland, cykelturer, jordgubbar, vänner, sena kvällar, solblekt hår och poolen. Förra sommaren var helt underbar då bland annat jag och Allis åkte till Frankrike i tre veckor. Det var det absolut bästa jag gjort! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar det och önskar att jag kunde spola tillbaka tiden.
Men jaja, nog pratat om sommaren, vårterminen går snabbt och snart står vi där, i sommarklänningar och sjunger sommarvisor och har ett långt skönt sommarlov framför oss följt av tre roliga år på gymnasiet! Sov gott vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0