I scream, ice cream

Köpte dom här coola plåstrena idag, så himla roliga! Vill nästan göra illa mig nu så jag får använda dom, haha!
Min todo-lista imorse!
 
Hej hej! Nu ligger jag i sängen och ska sova, jag har bestämt mig för att lägga mig tidigare från och med nu för allt blir så mycket bättre om man fått sova tillräckligt!
Idag efter skolan åkte jag och Eda till forum för att leta present till Sally. Vi hittade jätte fina saker, men säger inte än vad det är ifall Sally skulle läsa det! Haha! Jag köpte även de där plåstrena som är på första bilden, en halsduk, en blus och en stickad tröja, allt från Zara förutom plåstrena.
Men nu ska jag sova, sov gott, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0