Öppet hus


Jag, Allis och Vera var och fikade igår innan vi åkte på öppethus på Östra!
Jag lagade maten idag, det blev någon pasta med räkor och massa gott!
Detta hade jag på mig idag, svarta jeans, en stickad tröja, skärp och två armband!
 
Nu ska jag sova, idag efter skolan stannade jag och några kvar och pluggade. Det är super effektivt att sitta kvar i skolan, fick jätte mycket gjort! Sen har jag bara varit hemma och pluggat lite och så. Imorgon kanske jag ska på ett till öppet hus, vi får se. Det är verkligen jätte roligt det här med gymnasievalet tycker jag. Det är förstås svårt att välja men det ska bli så himla roligt att börja sen! Hoppas er dag varit bra, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0