Semlor är ju gott

En liten present från mig till mamma idag, ett par sockor och lakrits, du är bäst mamma!♥
Åt semlor för andra dagen irad idag. Haha, men det är så gott!
 
Nu ska jag sova, ska bara läsa igenom en skolgrej först. Det var ju första dagen i skolan idag vilket var roligt. Är så taggad inför det här terminen. Jag ska ju ta en paus från gympandet och börja gymma så jag kommer få mer tid att vara med kompisar och inte lite stressigt med allt plugg. Det kommer bli toppen tror jag! Idag efter skolan var jag i forum en snabbis och köpte ett block och några små behövliga saker. Ska även dit imorgon tror jag för jag ångrade mig på en sak. Sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0