Allt kul på en gång

Hejsan allihopa! Vill bara säga att just nu är mitt liv lite småkörigt! haha, fast på ett bra sätt! för några dagar sedan gjorde jag mitt sista prov för hela nian. Jag är jättenöjd med alla mina betyg, verkar som om jag kommer gå ut med 320 poäng! Jag har pluggat som en liten galning de senaste veckorna och därför inte riktigt haft tid för bloggen. Jag har varit på en OddMollyutförsäljning och förnyat garderoben lite för ca 2500 spänn, haft barnkalas för mina fina syskon, haft konsert, varit vid standen med klassen och mycket mer. Nu har jag just packat klar min tunga resväska och om några timmar kommer pappa och hämtar mig och några från klassen, typ tre på natten och så åker vi till arlanda. Vi ska nämligen på klassresa till Berlin tills på fredag och det ska bli så sjuuuuukt grymt! Alla är så taggade, vi ska ha så mysigt, shoppa, äta god mat, ta promenader, sola, fota och mycket mer! Så nu ska jag hoppa i säng så jag får sova några timmar i alla fall! Här är lite bilder från de senaste dagarna, puss!!♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej! Skulle inte du kunna visa vad du har köpt från odd Molly? Kram!

2013-06-24 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0