Lunch med mamma

Min lunch idag.
 
Hejhej! Just nu sitter jag och pluggar lite och tänkte berätta lite om min dag. Först hade vi sovmorgon vilket var väldigt härligt, sedan såg vi på bio med klassen. Efter det åkte jag till forum där jag mötte upp mamma. Vi åt lunch och sedan köpte jag även en skinnjacka på Zara. Det börjar ju liksom bli vår och när jag såg jackan var jag bara tvungen! Jag tror att jag ska ha den imorgon. Nu på kvällen har jag varit på piano. Det var väldigt roligt idag för nu börjar jag sätta Fields of Gold så nästa gång ska jag kunna den helt och sjunga till. Efter pianot kom pappa och hämtade mig så köpte vi thaimat och åkte hem och åt. Vi kanske hörs lite senare, ha en fin kväll, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0