Pannkakor

Lite bilder från dagen!
 
Hejhej! Just nu sitter jag i soffan och har kollat på Top Model. Nu tänkte jag gå och sova men ska berätta lite om dagen och helgen först. Idag fick vi sluta jätte tidigt så då åkte jag och Allis hem till henne och gjorde pannkakor och pluggade. Super mysigt! Sedan var jag på sången innan jag åkte hem och pluggade vidare. Nu har jag som sagt sett på Top Model och även ätit fruktsallad. Mumms!
I helgen hade jag verkligen fullt upp. På fredagen var det släktmiddag. Sedan på lördagen bakade jag hela dagen och på söndagen kom Allis hit och så fikade vi och tog massa bilder som jag ska skicka in till Hela Sverige bakar! Jag ska även lägga upp lite bilder på bloggen. Men sov så gott så hörs vi imorgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0