Shoppa, shoppa, shoppa

Köpte en jätte fin och mysig kofta från Odd Molly, är jätte nöjd eftersom jag tittat på en sån här innan. Den kommer användas mycket i sommar!
En jeanskjol från H&M, jättefin tycker jag, ska ha den imorgon!
En vanlig svart t-shirtklänning från H&M, superskön är den! Tänkte ha den till stranden i sommar!
Äntligen hittade jag den "perfekta vita t-shirten"! Som jag har letat eftern en vanlig, snygg t-shirt med v-urringning och just i det här matierialet. Den blev min för bara 79 kr inne på H&M.
Två vanliga par shorts från H&M, ett par beiga och ett par militärgröna.
Ett par mörkblåa shorts från H&M.
En svart solhatt är också något jag länge velat ha så det slog jag också till på, tänk er att sitta i bikini i sommar och läsa, med den här på huvudet! Härligt!
Slutligen ett par enkla solglasögon från Åhléns, det var verkligen nödvändigt då mina förra var vääldigt repiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0