Thailand

Bild från idag när jag låg vid poolen och läste min härliga bok!
 
Hej allihopa! Det var ett tag sen! Just nu sitter jag på en resturang nära vårt hus här i Thailand och pluggar lite. Snart ska jag gå hem och sova. 
Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag hade så himla himla mycket i skolan och annat innan vi skulle åka hit. Hade massa prov, uppgifter, var tvungen att packa och ville även vara med vänner och familj innan vi åkte.
 
Men nu är vi äntligen här i alla fall och har det hur härligt som helst! Vi kom i går och då var vi så trötta så vi låg vid poolen, sov och åt i princip hela dagen. Det är ju sex timmars tidsskillnad här så det blir lite fil med dygnet!
Idag har jag legat vid poolen och läst, badat, varit lite vid stranden och så tog vi en tur med moppen in till Ban Phe och handlade lite. Vi bor i våra kompisars hus här och dem har en moppe med en sidovagn som vi får låna.
Till middag åt vi vår tredje måltid thaimat här, och det lär bli måånga fler!! Super gott var det! Jag tog kyckling med cashewnötter.
 
Vi hörs imorgon eller så, vi har bara internet på den här resturangen så jag får se när jag går hit igen!
Sov så gott!!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0