Nu ska jag mysa

 
Hejsan! Idag har jag varit i skolan som vanligt, förutom att vi lite hastigt och lustigt bestämde i bandet att vi ska spela imorgon i Sickla. Vi ska köra Little talks och jag ska spela piano. Jag vet fortfarande inte riktigt varför vi ska spela med det visar sig, ska i alla fall bli jätteroligt eftersom det var ett tag sedan. Efter skolan stannade jag och Hanna i skolan och övade, kollade på lite videos och så. Efter det åkte jag hem och jobbade lite men annars har jag inte gjort så mycket... Åkte en sväng och tittade när Allis spelade match och för att säga hejdå till henne. Hon åker ju till Cannes imorgon (aaaviiiiss) så kommer inte träffa hemme förräns på torsdag!! Köpte även lite fredagsmys påvägen som ni ser på bilderna. Ha en så trevlig kväll, vi hörs! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0