Delfiner, stranden, shopping...

Hej på er! Idag på morgonen gick jag in till spaet här bredvid och gjorde en deep cleansing för ansiktet. Det var super härligt verkligen. Man fick ansiktsmask, skrupp, ångbehandling, som en typ dammsugare för huden, massage, någon konstig apparat som jag inte vat vad det var, tvätt och kräm. Super skönt! Sedan har vi varit på stranden hela dagen. Jag har suttit i solstolen och läst och pluggat lite, badat, ätit lunch och så. Sen på kvällen åkte vi till Buffalo Steak house. Det var super gott med hamburgare efter två veckors thaimat!
 
Igår var vi på en resturang som heter Forest, den var jätte häftig! Det var som en regnskog som man gick in i, där fanns den massa fiskar och fåglar och så var det massa små dammar med broar över. Sen satt man vid stora bord nästan mitt i skogen. Mysigt!
 
I veckan var vi på Pattaya dolphin world. Där såg vi på en delfinshow och sen badade vi med delfinerna!!! Asså det var sååå härligt! Man fick simma med dom och hålla i ryggfenan och bara flyta med, man fick mata dom, klappa dom, dom hoppade upp och pussade en och så fick man ha vattenkrig med dom. Man ville bara stanna där och vara med dom mer för det var så hilma gosigt!
Efter det åkte vi till en shoppingcenter och shoppade! Jag visar sen.
 
Ja, det är ungefär det som har hänt den här veckan, har ju solat och badat en massa också och ätit god mat och så!
Imorgon ska vi bara vara hemma och sen ska jag åka till en stor marknad inne i Ban Phe. Då ska jag shoppa massor! Sov gott♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååååh vad härligt!!

2012-12-08 @ 18:29:11
Postat av: Karin

Marknaden i ban phe är fantastisk!!! Ät mat där!!!!!

2012-12-11 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0