Plugg i solen

 
Hejhej! Just nu liggeer jag i sängen och kollar på en film om världshistorien eftersom vi har nationella prov i historia imorgon.
Den här helgen har varit ganska lugn, på fredagen sov jag, Vera och Allis hos Hanna. Det var supermysigt, vi låg och pratade länge, åt massa frukt och choklad och så. Sedan på lördagen var jag barnvakt hela dagen och sen på söndagen pluggade jag med Allis. VI satt ute på hennes balkong (på bilderna) och åt vår standardlunch och pluggade i vårvärmen. Superhärligt!♥ Nu ska jag fortsätta titta på filmen, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Alice

Gud va ni är mysiga!!

2013-04-19 @ 20:53:40
URL: http://aliceglassels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0