Magzines

Igår♥
Idag♥

Hej! Just nu sitter jag i pyjamas och myser i soffan med hm:s nya vårkatalog, kollar lite bloggar och njuter av att inte känna att man måste plugga. Jag tog en pluggfri dag idag efter att ha pluggat i princip varje dag väldigt länge. Idag hade vi nationella prov i fysik vilket jag tror gick bra, det kändes så i alla fall. Efter skolan åkte jag, Julia och Vera till gymmet och kollade runt lite och tränade lite. Vi var ju där för första gången. Vi bokade även som introduktionspass på torsdag. Då är man enskilt med en PT som visar runt och gör upp ett tränings schema till en. Det ska vi göra 4 gånger var. Det ska bli jätte kul! Jag och Vera ska även på yoga på torsdag morgon, det är jag jätte taggad på. Så skönt att starta dagen med lite träning liksom!
Imorgon blir också en bra dag tror jag. Då slutar jag, Vera och Allis innan lunch för vi fick gå över en dag så då ska vi åka hem till någon och äta lunch och plugga. Vi hörs imorgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0