Officiellt frisk

Hejsan! Som rubriken kanske förklarar är jag här med officiellt frisk. Nej men kära någon vad trist det är att vara sjuk! En hel vecka dessutom. I alla fall, nu mår jag mycket bättre, kan prata med min fortfarande lite onda hals och är redo för en lite roligare helg. Idag har jag varit hemma och pluggat, tegit det lugnt och så. Var i skolan en snabbis och gjorde ett prov bara. Sedan nu på kvällen har vi tittat på Let's dance, ätit god middag och även gjort hemmagjord mjukglass. Och jag vet, visst låter det proffsigt?! Men fullt så proffsigt var det inte. Vi köpte bara Arlas nya färdiga mjukglass som bara var att vispa upp lite och låta stå i frysen en stund. Smart måste jag säga! Imorgon tror jag att jag ska ta mig till forum en stund för att kolla på balklänningar. Jag har köpt en men är inte riktigt säker på att den är den perfekta. Sedan ska jag till pappa och förhoppningsvis även bada i poolen för första gången i år. Så härligt! Men nu måste jag sova, är lite smått trött. Men vi hörs imorgon, puss!♥
 
Två bilder från idag:
 
Lite bilder från mina "sjuka" dagar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0