Valborg

I måndags åkte jag och Hanna och Vera hem till Vera och pluggade. Sedan mitt i allt blev vi så sugna på choklad så då åkte vi och köpte lite (eller mycket)! Så gott var det!
 
Igår var det ju valborg. På eftermiddagen var jag med Allis och Vera och sedan på kvällen åt familjen middag innan vi åkte till en majbrasa i Nyckelviken. Det var jätte mysigt där! Efter det var jag med Vera, Allis och Julia. Vi gick ner till Långan ett tag och träffade några men sedan gick vi hem igen och sov hos Veris!
 
Idag gjorde vi världens godaste frukost med pankakor. Så himlans gott! Sedan på kvällen har jag och familjen varit hos mormor och morfar och ätit middag och nu ligger jag i sängen och skriver lite på mitt svenskamanus till en ungdomsserie. Imorgon är det skola igen och franska nationella. Hoppas det går bra men vi hörs imorgon, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0